Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

WSJ: Mehed maksavad kõrgemat hinda, kui tööl nali lörri läheb

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
Mehed võtavad tööjuures nalja visates rängemaid riske, selgub uuringust. FOTO: CHRISTOPHE SIMON/AFP

Kui nalja peale ei naerdudki, kas inimesed arvavad sinust siis halvemini? Palju sõltub sellest, kumb sa oled – Brad või Brenda.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Huumor võib õhu puhtaks lüüa, jää sulatada ja inimesi ühte liita. Kuid siin on omad riskid. Viltu läinud naljad on inimestele töökohti maksma läinud. Ja koperdanud koomik võidakse välja vilistada.

Ebaõnnestunud naljade tagajärjed ei taba mehi ja naisi aga sugugi võrdse jõuga. Meie uuringu valguses antakse naistele mittenaljakad naljad andeks tõenäolisemalt. Kui naiste anekdoot aia taha läks, nähti neid ikkagi meeldivama, kompetentsema ja isegi teravmeelsemana kui mehi.

Tagasi üles
Back