WSJ: Ettekandjad on üha enam hädas jonnivate klientidega

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
, ajakirjanik, WSJ
Copy
Ettekandja 2021. aasta 12. aprillil Londoni Soho linnaosas veinipudeli ja klaasidega pubiuksest väljumas.
Ettekandja 2021. aasta 12. aprillil Londoni Soho linnaosas veinipudeli ja klaasidega pubiuksest väljumas. Foto: ALASTAIR GRANT/AP

Chris Sirianni kirjutas trükitähtedega neli sõna, printis sõnumi paberile ja kleepis oma restorani esiuksele: «OLE LAHKE VÕI LAHKU.»

Pärast seda – ja teate dubleerimist Facebookis – on külastajad tõesti paremini käituma hakanud. Problemaatilisi kliente tuleb aeg-ajalt ikka ette, kuid käitumishäirete tõusukõverale on piir pandud, ütles Sirianni, kes peab Pennsylvanias Erie linnas restorani Brewerie at Union Station.

«Keegi pole prõmminud ja ähvardanud,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles