Päevatoimetaja:
Urho Meister

WSJ: E-kaubandus vajab päris poode nagu ei kunagi varem

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
Copy
Kui Chris Riccobono 2010. aastal internetis pükste-peal-kantava särgibrändi Untuckit asutas, ei tulnud päris poodide pidamine talle pähegi. «10 miili raadiuses igast poest, mille me avame, läheb müük otsekohe üles,» ütleb ta täna. «Poed on otsekui odav reklaam.»
Kui Chris Riccobono 2010. aastal internetis pükste-peal-kantava särgibrändi Untuckit asutas, ei tulnud päris poodide pidamine talle pähegi. «10 miili raadiuses igast poest, mille me avame, läheb müük otsekohe üles,» ütleb ta täna. «Poed on otsekui odav reklaam.» Foto: Phillip Pessar /Flickr

Mõnda eaga e-kaubandusele maad andnud brick-and-mortar ehk füüsilised poed on jälle moes.

Esimest korda alates aastast 2017 avavad kaupmehed tänavu rohkem kauplusi, kui neid kinni pannakse, näitab uuringu- ja konsultatsioonifirma IHL Groupi enam kui 900 jaeketil põhinev analüüs. Lõviosa kasvust annavad hulgikauplejad ning toidu-, ravimi- ja esmatarbekaupade ketid.

Kaubamajad ja kitsamalt spetsialiseerunud poodnikud, kes viimase viie aastaga kõige enam räsida said, on sulgemistega siiamaani avamistest eest. Kuid rekorditempot kinnipanekute vallas enam ei hoita.

Tagasi üles