WSJ: Reklaamiturg kasvab prognoosidest palju kiiremini

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
, ajakirjanik, WSJ
Copy
New Yorgi elanik 2019. aasta 8. jaanuaril Amazoni kui oma tulevase naabri uusaastatervitust lugemas. Jutt käib juhtiva reklaamipakkuja uuest peakorterist.
New Yorgi elanik 2019. aasta 8. jaanuaril Amazoni kui oma tulevase naabri uusaastatervitust lugemas. Jutt käib juhtiva reklaamipakkuja uuest peakorterist. Foto: Richard B. Levine/imago/Levine-Roberts

Reklaamituru kasv jätkub oluliselt kiiremas tempos, kui prognoosijad varasemalt pakkusid.

Globaalsed reklaamikulutused tõusevad tänavu 22,5% protsendi jagu, 763,2 miljardile dollarile, mille hulka ei ole arvatud USA poliitreklaame, näitab WPP agentuuri GroupM statistika.

Alles juunis olid sama agentuuri vastavad numbrid 19,2% ja 749 miljardit dollarit. Detsembrikuus prognoosis GroupM aga tänavuseks kasvuks 12%.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles