WSJ: Meie maksete arvu jälgitakse elava (äri)huviga

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
, ajakirjanik, WSJ
Copy
Saksa telepersoon Daniel Boschmann 11. septembril 2019 krediitkaardimakseid propageerivalt PR-ürituselt piltniku ette astumas.
Saksa telepersoon Daniel Boschmann 11. septembril 2019 krediitkaardimakseid propageerivalt PR-ürituselt piltniku ette astumas. Foto: via www.imago-images.de/imago images / Stephan Wallocha

Ameeriklased on pandeemiapäevil raha kulutanud küll, kuid lihtsalt harvemini. Meile võib tunduda, et mis siin vahet. Maksefirmadele mitte.

Maksetrendid koosnevad kahest kopsakast komponendist: kui palju kulutatakse – kogus, ning kui mitu korda raha käest kätte käib – tehingud. Kui sama kogus liigub läbi vähemate tehingute, võivad tulemuseks olla suuremad «kviitungid», kui valdkonnaslängi kasutada (ingl tickets).

Mõnede makseahela lülide, näiteks kaarte väljastavate pankade jaoks on olulisim, kuipalju inimesed kokkuvõttes kulutavad või laenu võtavad, räägib Bernsteini analüütik Harshita Rawat. Aga teistele, nagu kaupmeestele ja makseteenuse pakkujatele võivad kaardi läbitõmbamiste või klikkide arvud rohkem korda minna.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles