Ameeriklased on pandeemiapäevil raha kulutanud küll, kuid lihtsalt harvemini. Meile võib tunduda, et mis siin vahet. Maksefirmadele mitte.
Tellijale
WSJ: Meie maksete arvu jälgitakse elava (äri)huviga
Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
Maksetrendid koosnevad kahest kopsakast komponendist: kui palju kulutatakse – kogus, ning kui mitu korda raha käest kätte käib – tehingud. Kui sama kogus liigub läbi vähemate tehingute, võivad tulemuseks olla suuremad «kviitungid», kui valdkonnaslängi kasutada (ingl tickets).
Mõnede makseahela lülide, näiteks kaarte väljastavate pankade jaoks on olulisim, kuipalju inimesed kokkuvõttes kulutavad või laenu võtavad, räägib Bernsteini analüütik Harshita Rawat. Aga teistele, nagu kaupmeestele ja makseteenuse pakkujatele võivad kaardi läbitõmbamiste või klikkide arvud rohkem korda minna.