Päevatoimetaja:
Urho Meister

WSJ: Miks Hollywood vihkab Räniorgu?

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
Copy
Hulu promofoto Amanda Seyfriedist teleseriaalis «The Dropout» Elizabeth Holmesi mängimas.
Hulu promofoto Amanda Seyfriedist teleseriaalis «The Dropout» Elizabeth Holmesi mängimas. Foto: Beth Dubber/AP

Kas striiming on tipus ära käinud? Netflix minetab tellijaid ja CNN+ sündis surnuna. Kas vaatajad on lõpuks ometi mässu tõstnud? Miski on mäda. Sisu, näib mulle. Raske on leida filmi, seriaali või saadet, kus mingisugust sotsiaalset või poliitilist agendat ei aetaks – «Bridgerton», «Squid Game», «The Handmaid’s Tale»… Isegi Disney, omal ajal peresõbralik, ajab mingit rida. Woke-viirus, ütles Elon Musk.

Kuna agendasid võiks loetlema jäädagi, keskenduks seekord praegusele saatelööbele ettevõtjatest: Showtime’i «Super Pumped» Travis Kalanickust ja Uberist, Apple TV «WeCrashed» Adam/Rebekah Neumannist ja WeWorkist ning Hulu «The Dropout», teemaks Elizabeth Holmes ja Theranos. Ning – kummaline kokkusattumus – just samal ajal Netflixi «Inventing Anna» petis Anna Sorokinist. Hollywood näikse ettevõtjaid sulidega võrdsustavat, filmitegijail käib edu vastu vendeta.

Neid haaravaid seriaale vaadates ma pigem nutsin kui naersin, kuid niiviisi hakkavad paljud edaspidi ettevõtjaile vaatama. Häbilugu, et meelelahutustööstus niiviisi Ränioru reputatsiooni retsib, mis ometi Hollywoodil hinge sees hoiab.

Tagasi üles