Viimane kord pöörasid globaalinvestorid Hyundaile suuremat tähelepanu päevil mil too Apple’ile elektriautode ehitamise kõnelusi pidas. See plaan vedu ei võtnud, kuid Lõuna-Korea konglomeraadi konkurentsijõud on ainult kasvanud. Mis võib pakkuda malli Hiina firmadele, kes samalaadseid globaalseid ambitsioone hellitavad.
Tellijale
WSJ: Hyundai ja Kia kutsuvad Tesla joonele. Järge ootavad hiinlased
Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
Tõenäoliselt lõpetas Hyundai koos sõsara Kiaga tänavuse avapoolaasta maailma viie juhtiva elektriautotootja hulgas, hübriidid välja arvatud. Hyundai müüs elektrikaid umbkaudu 100 000 tükki. Kia, mis kolmandiku jagu Hyundai omanduses on, oma numbrit avaldanud pole. Kuid laias laastus on nende elektrimüük viimastel kuudel kaaslasega sammu pidanud, nii et kahepeale saadi ilmselt lahti ligikaudu kahesajast tuhandest.