Tõenäoliselt lõpetas Hyundai koos sõsara Kiaga tänavuse avapoolaasta maailma viie juhtiva elektriautotootja hulgas, hübriidid välja arvatud. Hyundai müüs elektrikaid umbkaudu 100 000 tükki. Kia, mis kolmandiku jagu Hyundai omanduses on, oma numbrit avaldanud pole. Kuid laias laastus on nende elektrimüük viimastel kuudel kaaslasega sammu pidanud, nii et kahepeale saadi ilmselt lahti ligikaudu kahesajast tuhandest.
Turuliider Tesla on siiski veel kaugel ees. Shanghai tehase lockdown-probleemidest hoolimata toimetati ostjaile 565 000 auto ringis. Maas ollakse ka Volkswagenist, mis sai arvatavasti poolaastaga müüdud 250 000 elektriautot (lõplik number avaldub reedel). Ameerikas on Hyundai-Kia tänavu Teslale põhikonkurendiks olnud, Euroopa elektriautoturgu juhib aga Volkswagen.