Skip to footer
Päevatoimetaja:
Urho Meister
Saada vihje

WSJ: Miks firmad peaksid pöörama rohkem tähelepanu kliendile järjekorra lõpus

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
Vihma käes ja järjekorras.

Koged kiusatust järjekorra lõpust minema jalutada? Sa pole üksi.

Viimane koht sabas vähendab rahulolutunnet ning muudab tõenäolisemaks taandumise enne, kui sa letti jõuad – näitab Harvardi ülikooli ärijuhtimisprofessori Ryan Buelli mullune teadustöö.

Professor uuris kliendikäitumist toidupoesabas, samuti netijärjekorras. Järjekorras viimased hüppasid teise sappa üle eespool seisjatest 2,5 korda tõenäolisemalt – 30 sekundi jooksul – ning olid kolm korda altimad hoopistükkis alla andma.

Kommentaarid
Tagasi üles