WSJ: Miks firmad peaksid pöörama rohkem tähelepanu kliendile järjekorra lõpus

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
, vabakutseline ajakirjanik
Copy
Vihma käes ja järjekorras.
Vihma käes ja järjekorras. Foto: Lars Plougmann / Flickr

Koged kiusatust järjekorra lõpust minema jalutada? Sa pole üksi.

Viimane koht sabas vähendab rahulolutunnet ning muudab tõenäolisemaks taandumise enne, kui sa letti jõuad – näitab Harvardi ülikooli ärijuhtimisprofessori Ryan Buelli mullune teadustöö.

Professor uuris kliendikäitumist toidupoesabas, samuti netijärjekorras. Järjekorras viimased hüppasid teise sappa üle eespool seisjatest 2,5 korda tõenäolisemalt – 30 sekundi jooksul – ning olid kolm korda altimad hoopistükkis alla andma.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles