WSJ: Uusim õlleinnovatsioon on purgivesi

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
, ajakirjanik, WSJ
Copy
Nick Hamon ja Chris Baribeau veepurke kokku löömas.
Nick Hamon ja Chris Baribeau veepurke kokku löömas. Foto: Rachel Wolfe / WSJ

New Orleans rõkkas ja House of Blues oli pidulistest pungil. Mürts oli muljetavaldav, nagu ka näpuviskajate kohal lehviv Liquid Death.

Avaõhtu sponsorid olidki selle surmakuulutava vedeliku valmistajad, kavala kavatsusega üha arvukamad baarmenid ja restoranipidajad oma toodet serveerima meelitada. Ja tõsi: paremat janukustutajat siit ilmast ei leia.

Kolju ja ristatud sääreluudega kaunistatud purgis mulksub aus vesi Austria Alpidest. Esmapilgul ei kahtlustaks keegi, et kraam on kraadivaba. Milles ongi point, ütleb Vedela Surma asutaja, 40-aastane Los Angelese poiss Mike Cessario. «Pakendi ja brändipsühholoogia taga on pakkuda midagi päriselt tervislikku, mitte väliselt tervislikku.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles