WSJ: Teenindus venib, kohvrid kaovad… Uued töötajad on paras peavalu

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
Copy
United Airlinesi lennukid New Jersey Newark Liberty rahvusvahelisel lennuväljal 1. juulil 2022.
United Airlinesi lennukid New Jersey Newark Liberty rahvusvahelisel lennuväljal 1. juulil 2022. Foto: Jeenah Moon/AFP

Sel suvel lõikas United Airlinesi lennuk tükikese teisest, kui kogenematu kaader vahemaad valesti arvestas. Mõned õed hakkavad haiglates tööle, ilma et oleks iial eluspatsienti puudutanud. Restoranid tunnistavad, et vilunud töökätega läheks müük libedamalt.

Paberil paistab, et paljude firmade tööjõud on saavutanud pandeemiaeelse taseme või sellest isegi ette rebinud. Praktikas paisatakse paljud värvatud rollidesse, milleks nad piisvalt valmis pole – toitlustusest turismi ja tervishoiuni.

Firmade fookus on varsti juba aasta aega olnud vaid vakantsuste täitmine. Nad on tõstnud palku, langetanud varasema kogemuse nõudmisi ning värbamistegevuse konveierimeetodile ümber häälestanud. Et vaid tellimused täidetud saaks ja kliendid õnnelikud oleks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles