WSJ: Kellega sa tegelikult lendad? Õhureiside segane seis

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
, ajakirjanik, WSJ
Copy
Nordica lennu ettevalmistused Tallinna lennujaamas 8. mail 2019. Star Alliance, võib teraslinnult liikmelisuse kohta lugeda.
Nordica lennu ettevalmistused Tallinna lennujaamas 8. mail 2019. Star Alliance, võib teraslinnult liikmelisuse kohta lugeda. Foto: EERO VABAMÄGI/POSTIMEESM/SCANPIX BALTICS

Pandeemilisest finantspõntsust taastumiseks otsivad lennufirmad koostöövõimalusi – ja tekitavad reisijatele sõlmküsimusi.

Läinud nädalal teatas lennuallianss SkyTeam, et tuleval aastal liitub nendega ka Virgin Atlantic. Virgin oleks esimene britt alliansis, mida tüürivad Delta Air Lines, Air France ja KLM.

Näiteid võiks tuua teisigi. Delta on haukamas viiendikku ladinaameeriklasest LATAM Airline Group. Koodijagamise lepingu sõlmivad United Airlines ja Emirates – asjakorraldus, mis võimaldab mõlemal müüa pileteid samale lennukile. Samal ajal on USA justiitsministeerium läinud kohtuteele JetBlue ja American Airlinesi liiduga lendude käitamiseks Bostonis ja New Yorgis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles