Päevatoimetaja:
Urho Meister

WSJ: Kuidas matusebürood lõbusat (püsi)teenust müüvad

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
Copy
Festivalipidaja Gail Rubin aastal 2018 Albuquerque' tänaval eelteenuseid reklaamimas.
Festivalipidaja Gail Rubin aastal 2018 Albuquerque' tänaval eelteenuseid reklaamimas. Foto: DAVID BLEICHER

Surnumatjad otsivad võimalusi, kuidas potentsiaalseid kliente varakult teenust tarbima – ja kukrut kergendama – meelitada.

Äsjasel messil Baltimore’is said matusekorraldajad koolitust, kuidas ehitada üles vajaduseelne püsiklientuur ning genereerida sooje sissejuhatusi. Nõuandeid: õhtusöögid kabelis, surmakohvikud ja hauaplatsiloteriid.

«Ma müün teenust, mida keegi ei taha, aga lõpuks ikkagi vajab,» rääkis osaleja Brandon Patterson.

Tagasi üles