WSJ: Kuidas matusebürood lõbusat (püsi)teenust müüvad

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
, ajakirjanik, WSJ
Copy
Festivalipidaja Gail Rubin aastal 2018 Albuquerque' tänaval eelteenuseid reklaamimas.
Festivalipidaja Gail Rubin aastal 2018 Albuquerque' tänaval eelteenuseid reklaamimas. Foto: DAVID BLEICHER

Surnumatjad otsivad võimalusi, kuidas potentsiaalseid kliente varakult teenust tarbima – ja kukrut kergendama – meelitada.

Äsjasel messil Baltimore’is said matusekorraldajad koolitust, kuidas ehitada üles vajaduseelne püsiklientuur ning genereerida sooje sissejuhatusi. Nõuandeid: õhtusöögid kabelis, surmakohvikud ja hauaplatsiloteriid.

«Ma müün teenust, mida keegi ei taha, aga lõpuks ikkagi vajab,» rääkis osaleja Brandon Patterson.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles