Kastmest nõretav Keithadilla oli Chipotle Mexican Grilli avakvartali superhitt. Ja kulisside taga korralik kõhuvalu.

Chipotle’i traditsioonilise quesadilla väänas selliseks tuntud TikToki suunamudija, kes end menüüväliselt valikusse «häkkis». Peatselt tabas ketti tellimuste tulv. Keithadillat oli keerukam valmistada ning koostisosade kogum oli kohmakas, tihtilugu kippus otsa lõppema soust, kuhu lähevad hapukoor ja vinegrett koosseisus chipotle/mesi. Kui mõned töötajad keeldusid seda sunnikraami pakkumast, täitus internet kurjade kommentaaridega.

Chipotle seisis teelahkmel: kas anname kapriisidele järele või laseme käest hüva äri. Täna on Keithadilla ametlikult menüüs. «Me tahame käe kultuuripulsil hoida,» ütles toiduketi turundusjuht Chris Brandt.