WSJ: söödavad mikrokiibid ja muud nutikad võtted, millega Euroopa toidutootjad võltsijatele vastu astuvad

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
, ajakirjanik, WSJ
Copy
Töötaja Valestras Parmigiano Reggiano juustukeraga.
Töötaja Valestras Parmigiano Reggiano juustukeraga. Foto: FILIPPO MONTEFORTE/ AFP/ Scanpix

Parmesani juustu ehk Parmigiano-Reggiano tootjad otsivad uusi viise, kuidas kaitsta oma maailmakuulsat juustu ebaõiglase konkurentsi eest. Nende uusim relv võitluses toidutoodete võltsijatega on söödavad mikrokiibid.

Parmigiano tootjad Itaalias on aastaid olnud hädas libatoodetega. Nüüd paigaldavad nad oma 50-kilostele juusturatastele mikrokiipe, et saada eelis lõputus kassi ja hiire mängus ehtsate ja järeletehtud toodete vahel.

«Jätkame võitlust uute meetoditega,» ütles Alberto Pecorari, kes vastutab Parmigiano autentsuse kaitsmise eest tootjaid esindavas ühenduses. «Me ei anna alla.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles