WSJ: Meta muutis Facebooki ja Instagrami poliitilise reklaami põhimõtteid (1)

Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
, ajakirjanik, WSJ
Copy
Meta Platforms on teinud mitmeid muudatusi, mis võivad sotsiaalvõrgustike  mõju ja ulatust põhjalikult muuta.
Meta Platforms on teinud mitmeid muudatusi, mis võivad sotsiaalvõrgustike mõju ja ulatust põhjalikult muuta. Foto: Stephen Lam/ Reuters/ Scanpix

Meta Platforms, kuhu kuuluvad Facebook ja Instagram, lubab nüüd kuvada poliitilist reklaami, milles näiteks seatakse kahtluse alla 2020. aasta USA presidendivalimiste õiguspärasus. See on üks paljudest muudatustest, millega sotsiaalmeediaettevõte ja platvormid on leevendanud 2024. aasta presidendivalimiste kampaaniareklaami piiranguid.

Muutus tehti juba eelmisel aastal, kuid seni ei ole see suurt tähelepanu avalikkuses pälvinud. Kõige olulisem muudatus on see, ettevõte lubab nüüd kuvada poliitilisi reklaame, milles väidetakse, et eelmised presidendivalimised «varastati» või et selle tulemusi «võltsiti», kuid keelab seada kahtluse alla käimasolevate ja tulevaste valimiste õiguspärasust.

Meta juhid tegid otsuse sõnavabaduse kaalutlustel pärast seda kui nad olid analüüsinud möödunud USA presidendivalimisi, kus osa valijaskonnast võis soovida valimistulemusi vaidlustada, räägivad teemaga kursis olevad allikad.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles