Avalikustatud on uued lõigud USA osariikide süüdistustest Meta Platformsi vastu, kes väidetavalt disainis sotsiaalmeedia kavatsusega kasutada ära teada-tuntud nõrkusi nooremate kasutajate ajus.
Tellijale
WSJ: Meta tooted disainiti teenimiseks teismeliste refleksidelt, väidab hagi
Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
Nagu näitab firmasisene esitlus aastast 2020, otsis ettevõte võimalusi kujundada oma tooteid teenimaks kasumit noorte kasutajate psühholoogialt, mis teeb teismelised «vastuvõtlikuks impulssidele, eakaaslaste survele ja potentsiaalselt kahjulikule riskikäitumisele».
«Teismeliste nälg dopamiini tujutõstva efekti järele on otsatu,» seisab Meta slaidil, mis toonitab toodete efektiivsust stiimulite pakkumisel, mis nimetatud virgatsainet vabastavad. «Ja iga kord, kui keegi meie teismelistest kasutajatest leiab midagi ootamatut, annab aju talle dopamiinilaksu.»