Alles see oli, kui reklaamiäri suisa põlu alla sattuma hakkas. Reklaamivabad striiminguteenused, nagu Netflix, õitsesid ning reklaamiblokeerijaid rabati veebi jaoks murdu. Tundus, et inimkond oli reklaamide totaalse väljalülitamise veerel.
Tellijale
WSJ: Reklaam on surnud, elagu reklaam!
Artikli sisu pärineb partnerväljaandest The Wall Street Journal.
«Reklaamindus, nagu me seda täna tunneme, on surnud,» hoiatas Mastercardi turundusjuht Raja Rajamannar valdkonna konverentsil Cannes’is aastal 2019. Ta tõi esile reklaamiblokeerijate populaarsuse ning tarbijarände reklaamivabadesse keskkondadesse, ning pani kaasturundajatele tungivalt südamele, et tarbijateni jõudmiseks tuleb leida uusi nippe. «Olukord nõuab, et me leiaksime alternatiivseid viise välja vupsamiseks ja bränditeadlikkuse genereerimiseks.»
Mis kõik aga paari aastaga muutuda võib.